Vacature: Administratief medewerker -parttime (20-24 uur)
Functieomschrijving
Ben jij een nauwkeurige professional met een passie voor cijfers? Wij zijn op zoek naar een ervaren administratief medewerker voor onze vestigingen in Lichtenvoorde en Lochem. In deze rol ben jij verantwoordelijk voor het beheren en controleren van de financiële administratie .
Verantwoordelijkheden
- Financiële rapportages en overzichten
- Financiële administraties(inkoop, verkoop, bank, kas)
- Debiteuren-en crediteurenadministratie
- Facturatie en incasso’s
- BTW- en ICP -belastingaangifte
- Ondersteunen opmaak jaarrekening
- Salarisadministratie
- Personeelsadministratie
- Contact onderhouden met accountant, klanten en leveranciers(telefoon, mail)
Vereisten
- afgeronde financiële of boekhoudkundige opleiding ( MBO-4 of HBO).
- aantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie.
- Kennis van boekhoudsoftware (EXACT is een pré).
- Betrouwbaar, integer, zelfstandig, nauwkeurig en stressbestendig
- Goede communicatieve vaardigheden en een proactieve werkhouding.
Wat wij bieden
- Een marktconform salaris op basis van jouw ervaring en opleiding.
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder pensioenopbouw en reiskostenvergoeding.
- Een fijne en informele werkomgeving.
Solliciteren
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met R.Wasseveld tel.0573-257745.
Uw cv en motivatiebrief kunt u per mail sturen aan: r.wasseveld@growa.nl